Tuesday, January 8, 2008

为你烦

很久没有来这里涂鸦了

新工作没有什么特别的不同

多数都是大同小异的东西

但是

有很多adjustment 需要做

真的很佩服我的上司

可以很容忍另一个同事

有时

吃午餐的时候会有聊到她

我的上司都拿她没折

上司所能说的是

情愿她自己去整理好过给"她"弄到更多"麻烦"

上司说

先前因为上司忙不过来

老板把她放到去帮上司

以便她自己离开

但是

好像似

她没有要离开的意为

所以就那么的放任她

从新的整理过payment vouchers

discovered that there was a lot of entries needed for adjustment entries to be done

what i can said that was

吐血

现在唯一可以形容我上司的心态了

也可以去明白上司的心里了

invoices had indicated that amount was inclusive of GST yet she can didnot go and bother and the whole sum was directly charge out to the expenses instead of split the expenses and the GST amount

我真的很佩服上司

不知上司怎样有办法可以跟她相处

2 comments:

Xiao Mey said...

新的环境,新的开始咯!

其实可能是她们不明白inclusive & exclusive 的差异吧!我有时候也会混乱. :S

娃娃 said...

the problme was, she was being with my superior for almost a year already..cant be she din know after she being helped up with my superior rite? :P